Worst night ever.

2011-12-02 @ 11:37:58
Det här måste ha varit den jobbigaste natten på länge. Jag somnade och vaknade tusen gånger, drömde livligt, kände aldrig att jag riktigt sov. Mary sov minst lika illa, om inte sämre.

Det är mörkret. Det signalerar på eftermiddagen att det är natt, det är svårt för kroppen att veta när man faktiskt ska sova.

Dessutom har djuren varit odrägliga. Det var visserligen mysigt att ha alla i sängen, en riktig kurr-fest, men Mischa och Tala ska absolut ligga på mig och det störde sömnen. Att Puffen börjat skälla mitt i natten hjälpte inte heller.

Jag måste konsultera min läkare om sömnmediciner, för det här går inte. Jag ställde in en träff med Malin Frimodig idag för att jag helt enkelt inte är människa efter nattens vridande och vändande och är inget vidare sällskap.

Nu: Borsta tänderna och ta en cigg.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

uuh vi måste få sova vettigt snart, det här är ju lagom uttröttande :S

2011-12-03 @ 12:07:44
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: