Nu brinner jackan.

2011-12-22 @ 14:35:54



Nu brinner min gamla jacka. Jackan som varit med om det mesta, jackan som mamma tvättat bort blodfläckar från, som följde med mig till tågspåret och till kajen, som har åkt polisbil fler gånger än vad jag kan minnas. Pappa fick äran att kasta in den i spisen. Nu brinner mitt förflutna upp och jag blickar framåt med en ny jacka som jag inte tänker låta fläckas ner av blod, en jacka som inte kommer få följa med på idiotiska strapatser. Det är slutet av en era och nu tar en ny vid.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

totally awesome. Önskar jag hade kunnat bevittna det. brinn jackjävel, brinn!

2011-12-22 @ 15:35:30
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Patrice

Så underbart att ta bort dåliga minnen. Måste vara en befrielse. Önskar att jag kan ta bort något dåligt minne från mitt liv. Önskar att jag var lika stark och modig som du. Du är min förebild, jag är 19 år och ser upp till dig, det vill jag att du ska veta.

Ha det BÄST!!!!

2011-12-22 @ 21:11:50
URL: http://bookoflies.blogg.se/
Postat av: coverasong

så jävla gött!

jag önskar att jag har något att bränna upp något (just nu känns det som jag inte vill ha kvar något jag äger, allt är kopplat till dåliga minnen och skit) den dagen när jag känner att jag kommit till en ny del av mitt liv.

du är så duktig och en så stor förebild för många. kämpa på!

2011-12-23 @ 12:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: