Mysteriet är löst.

2011-12-13 @ 15:08:14
Jag vaknade 05.40, halvslumrade till 07 då jag steg upp och såg luciamorgon på tvåan. Med lussebulle, varm choklad och en Puff samt två katter omkring mig var det riktigt mysigt. Sedan jag gick jag tillbaka till sängen och sov bort alldeles för många timmar.

Jag avskyr att vakna mitt på dan och inse att det blir mörkt när som helst. Dagen är död innan den fötts. Jag är så trött, rent utav sömnig.

Ändå har jag det ganska bra. Kan inte klaga. Och mysteriet med julkortet är löst! Det var mina boendestödjare, men eftersom jag är så dålig på namn så kopplade jag bara inte. Usch, jag hann bli sjukt paranoid. Okej att folk skriver och säger att de sett mig på stan, men okända som skickar julkort... Haha. Lite hybris eller?

Peppar upp mig med Alice in Videoland. NÅGONTING måste jag skapa idag, på ett eller annat sätt. Det känns tungt när jag är så trött och trög. Jag vill sätta upp något form av mål - kanske måla lite, eller läsa, fylla ut tomrummet.

Först måste jag ta mig ur soffan. Så over and out för nu.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: