Mer pynt och kattspyor.

2011-12-08 @ 19:01:30

Fattas bara ljus, glitter och stjärna.

 

 

Det gick bra att handla. Jag hade visserligen preparerat mig och hade boendestöd samt Mary-stöd, och så kändes det väldigt bra att ha det gjort. Jag planerar att vara bakis på lördag så det känns bra att ha lussebullar och kaffe hemma.

 

Mischa har kräkts fyra gånger idag. Han verkar må bra, är precis som han alltid är. Gosig, social och han kurrar så fort man petar på honom. Jag ska hålla koll på hur han äter, men det handlar förmodligen om att han fått i sig så mycket hår. Katterna tvättar ju inte vara sig själva utan även varandra. Men mitt lilla mammahjärta är lite orolig ändå.

 

Imorgon ska jag städa och förbereda för fest. Det ska bli roligt att ha över folk, och spännande att se vem som vinner Idol. Jag hejjar faktiskt på Robin, dels för att han är en grym sångare och dels för att jag faktiskt vill att Amanda la Fondell ska få göra sin egen grej. Robin känns mer formbar, medan Amanda redan är färdig.

 

Vi får la se.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: deadpassive

prova whiskas 'godis' som är anti-hairball. funkar fär min katt :)

ger honom 4 godisar varje kväll.

& han brukade kräkas rätt så ofta (har mellanlång päls).

värt att prova på, kanske?

2011-12-09 @ 00:10:35
URL: http://deadpassive.blogspot.com
Postat av: Vinter

Vilka fina bjällror i granen!

Vill ha, fast jag inte har någon gran.

2011-12-09 @ 07:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: