Jolgransjuice!

2011-12-05 @ 08:39:04
Hur mycket jag än älskar att sova, så var det mysigt att vakna tidigt och se dagen gry - med snö på marken! Kramas med Mary innan hon ska till Vågen, känna lugnet.

Jag har tagit fram lite julpynt, och idag ska jag kanske köpa en julgran. En vit vill vi ha. Sedan får vi se om katterna river ner den ständigt eller om den faktiskt får stå ett tag.

Det fattas bara pepparkakor och lussebullar så kanske det blir lite julstämning i hjärtat.

Du har väl tänt dina jolgransjuice?


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Maari

Åhh, Saari!! Jolgransjuice! Nu började jag ju längta hem till Levaråkern igen.. Kvällen innan julafton, när vi går över till varandra, lämnar över klapparna, kanske dricker lite glögg eller en god kuppe... Ååå.. Snart kommer jag hem igen, och då ska vi minsann ses! Saknar dig Superior!

2011-12-05 @ 09:00:32
Postat av: Hanna

Hetaste tipset när man har djur som vill klättra i granen är att sätta en krok i taket och hänga upp julgranen i den. Fungerar utmärkt. Vi brukar faktiskt höra så med vår riktiga gran, då placeras bara en hink med vatten under.

2011-12-05 @ 14:33:51
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: