Best friends forever.

2011-12-08 @ 10:49:21
Upp och hoppa klockan 09.00. Alldeles lagom. Möttes av kattspyor och mina modersinstinkter drog igång. Jag klarar faktiskt djurspyor ganska bra numera.

När jag var ute med Puffen träffade vi hans BFF Petter. Visst, Puffen kaxade sig och skällde men när han fattade att Petter bara ville lukta i rumpan och vara snäll så blev han lite lugnare. Sedan blev han beundrad av Petters matte, sådant tycker han om.

Jag är trött idag och fasar inför att gå och handla. Jag hatar det. Preparerar med Primperan och funderar på vad jag ska göra till lunch. Spännande, eller hur?

Nä, mitt huvud har inte vaknat än. Jag behöver kaffe.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: