Bakislördag - men jag är snygg i håret i alla fall!

2011-12-17 @ 12:45:00

Dreadhead igen!!!

 

 

Igår flätade Mary in dreadsen, det gick av bara farten. Ungefär två och en halv timma bara. Vi sträck-tittade på United States of Tara och groggade. Eller ja, Mary drack en grogg och jag drack... tillräckligt. Så idag mår jag som jag förtjänar. Jag är ändå på bra humör för nu är jag snygg i håret och Mary är världens bästa.

 

Jag väckte henne för en stund sedan och hela familjen samlades i sängen. Så mysigt. Tre kattsingar och en Puff, och vi två förståss.

Sov illa, drömde skumt, men jag minns att jag hade simträning. Jag saknar att simma. När jag tar ut håret så måste jag ta itu med det, kanske simma två dagar i veckan.

Idag ska jag pyssla lite, jag har en idé till en julklapp till min käraste Maari. Ska scrapbooka lite i albumet med bilder jag tagit på Mary. Det finns just nu tre sessioner som jag framkallat och klistrat in, hon är vacker! Men först och främst ska jag ta hand om bakfyllan.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: