Min trygga hamn.

2011-08-13 @ 12:47:50




Jag kan vila min haka på hennes huvud när vi omfamnar varandra. Det är bekvämt, tryggt. Hon har ett jävla humör men älskar lika intensivt som hon kan avsky. Hennes läppar är som gjorde för att pussas på. Hennes leende skiner upp hela hennes ansikte och hon ser drömskt på mig, som jag ser på henne. Vi är förlovade i kärlek, vi har en pälsklädd familj ihop.

Livet är inte enkelt, men vi ryggar inte för problemen utan tar itu med dem en efter en när de kommer. Problemen är en självklar del av vår vardag, men det stoppar oss inte från att leva ett gott liv ihop. Vi slår armarna om varandra, jag lägger bekvämt min haka på hennes huvud och andas ut.

Min trygga hamn i hennes trygga famn.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda

Fin bild och fin text :) Kram

2011-08-13 @ 13:19:48
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com
Postat av: Betty

Hur e det då ni båda är inlagda. Jag menar att man oftast söker någon som kan finnas där för en i nöd och lust. Men när det blir kaos för både hur gör ni för att hålla ihopa. Har ni en viss distans med era problem och förhållande eller går det ihopa. Undrar hur ni lyckas bevara det hela

2011-08-13 @ 13:56:49
URL: http://borderlinehurricane.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: