Ett virrvarr av avdelningslivet.

2011-08-13 @ 11:33:39
"Det ville han. Det gjorde han. Det strömmde ur honom i värkande långsamma dropper, som när man kramar blod ur ett skadat finger. Ja kan. Jag ska. Jag är tillräckligt stark för oss båda." - Ur Älskade syster av Joyce Carol Oates.

Sköterskan var medkännande och la ömt sin hand på min acel. hon sa: "Visst känner du henes närvaro?" och jag svarade "Ja" fast jag egentligen bara kände tomrum. - Egen anteckning.

Du kommer till dödsriket där du träffar en svart pudel, och du ska gifra dig med pudeln. När ni är gifta kommer pudeln leda dig genom dödsriket och sedan får man se om man kommer till himmelriket - Visdsomsord från gubben utan tänder i rökrummet.




xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: