Att komma hem...

2011-08-12 @ 17:15:03
Att komma hem är inte alltid enkelt. Man måste hitta rutinerna igen, för det serveras inte mat och man måste komma ihåg att ta medicinerna själv, man måste påminna sig själv om att duscha, att sköta katterna och ja - att starta på ny kula.

Jag ger mig själv lite utrymme att vara oorganiserad, i alla fall till en viss del. På måndag börjar allvaret igen, med boendestöd, terapi, läkarsamtal och så vidare. Det kommer bli medicinändringar och allt känns mer eller mindre ovisst.

Jag är emellertid hemma och känner att jag kan hantera mig själv och saker omkring mig.

Nu ska jag gå och väcka min sömniga flickvän.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt o höra att du e hemma igen!

Krya på dig vännen!<3

2011-08-12 @ 17:42:18
Postat av: Cora

glömde skriva namnet! :P

2011-08-12 @ 17:43:00
Postat av: mary

nej det är inte helt lätt att komma hem, speciellt med rutiner. Och jag känner att det mesta av min energi nu går till att orka vara hemma, att orka hantera det kan känner. men ändå skönt att slippa avd

2011-08-12 @ 18:53:25
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: