Grattis Mary!

2011-04-02 @ 19:45:42

Presentbordet.

 

 

Gårdagen är en dag som jag aldrig glömmer, den finns inga ord. 3 år, Johanna.

 

Men förutom det, så var igår en synnerligen bra dag. Efter en film så gick vi i säng som vanligt, men jag tänkte vara slug och låtsas sova tills Mary somnat för att gå upp och förbereda hennes födelsedag. Plötsligt vaknade jag vid tre-tiden utan att haft minnet att jag somnat. Jag hade ren tur som vaknade av mig själv.

 

Jag gick upp och ställde fram presenterna vid blommorna på bordet och blåste serpentiner i lägenheten, sedan la jag mig och sov igen. Hon fyller ju TRETTIO ÅR! Det gör henne till tant och det gör mig till lammkött, typ. Äh :)

 

Idag har vi bara myst, och nu ska jag sluta skriva för att fortsätta mysandet.


 

 

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Fina ni är :-)

2011-04-03 @ 00:18:37
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/
Postat av: emman

hejsan, för många år har gått utan johanna i livet. Det är så tråkigt att ha mist en vän, hennes begravning var så fin men så hemsk, det är inte okej att begrava en vän, som inte orkade längre, hon är för evigtr saknad och älskad. hon var så underbar.....hoppas allt är bra med dig och så. sjköt om dig. vänliga hälsningar emman

2011-04-10 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: