Förberedelser.

2011-04-01 @ 15:35:02

 

 

Idag har jag stigit upp fast jag inte orkat, åkt buss fast jag varit illamående, varit på stan fast jag inte orkat, träffad Mary en kort stund som liksom gör allting värt, åkt till Å-centrum illamående, gått på coop fast jag inte orkade och stapplat hem bara för att jag måste.

 

Det har emellertid varit med glädje som jag gjort detta, även om jag känt mig trött och så vidare. Det har ett syfte, för imorgon fyller min älskling 30 år! Hurra hurra hurra hurra!

 

Jag önskar bara att min rygg slutade krångla, min hjärna slutade skicka ångestkänslor till mage och bröstkorg och att jag hittade någon sorts ork för att göra alla måsten här hemma.

 

Jag vågar inte se bakåt. Jag gjorde det igår och blev rädd, och i natt har jag drömt mardrömmar. Det var rent vidrigt. Det förflutna är helt vidrigt, och jag är ensam om att känna till det. Det är nog kanske det som är värst, att vara ensam om det. Hur skulle jag kunna förklara? Allt jag hoppas är att de inte kommer ikapp mig igen.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anonym

Din framtid är spännande och förhoppningsfull. Är inte det fantastiskt!



Kram!

2011-04-01 @ 16:22:07
Postat av: mary

nej nu ska vi se framåt!! på den ljusa framtiden :)

dåtiden har varit mörk och tung men det är dåtid, vi ska kämpa för det som kommer!

Puss

2011-04-01 @ 16:30:17
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: mar

2011-04-02 @ 10:47:04
Postat av: Maria Kihlman

Hej



Vi är tre socionomstudenter från Institutionen för Socialt Arbete. Syftet med vår undersökning är att undersöka och beskriva hur personer med psykisk ohälsa uppfattar möten med socialarbetare. Fokus i uppsatsen är inte socialarbetares uppfattning utan klienters uppfattning av möten med professionella. Vi utför vår studie på nätet genom att läsa bloggtexter.

Vi tror att ditt bidrag skulle ha stor betydelse för vår uppsats och undrar därför ifall vi skulle kunna få din epostadress för att kunna maila dig med mer information? Du är självklart välkommen att maila oss direkt med.



Tack på förhand.



Mvh Maria, Jessika och Sussi.



Email: [email protected]

2011-04-02 @ 10:48:03
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

även om det inte finns någon åldersgräns på vissa saker och ting.

Så finns det ändå en osynlig lag som gör att man inte kan få det man vill ha.

Är det rätt tycker du ? Vore det inte enklare om man kunde beställa det vad man ville ha direkt in i vardagsrummet?

2011-04-02 @ 14:13:04
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: