KISS ME!

2010-09-04 @ 01:24:16

Regnbågsbrudarna!

 

 

Vilket antiklimax. Pride var kallt, det krävdes vinterkläder, och det var dyrt. På grund av dessa faktorer var det dessutom näst intill folktomt.

 

Och dessutom fick varken jag eller Alex ett hångel. Snopet! Men hur raggar man egentligen? Det känns som att man måste ha världens självkänsla för det.

 

Så, kära läsare, när jag är ute i svängarna och ni ser mig så vill jag upplysa er om att jag verkligen är öppen för förslag. Som Sofia brukar säga; Fat, single and ready to mingle! Kom igen, våga komma fram och hälsa på mig i alla fall!

 

Jag och Alex har dansat loss ordentligt ikväll, det var bra musik och efter ett tag fick vi upp värmen ändå trots att det var äckligt kallt hela kvällen. Vi drog hem vid 00.30 för att vi var trötta och att det ärligt talat sög - av anledningarn jag angav ovan.

 

Men jag har i alla fall Alex och det är inte lite det! Jag är glad att vi for, och vi gjorde det bästa av situationen. Det största problemet var ändå i slutändan att jag inte fick hångla, haha!

 

 

 

Fina flickor! Right?

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Maari

Åå, va söta ni var! Kul att träffa på er båda på stan! :-)

2010-09-04 @ 09:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: