Pride - utgång!

2010-09-03 @ 17:53:40

Alex.

 

 

Igår såg vi filmen Tretton och det är en otroligt stark film som verkligen fick mig att tänka. Jag har sett den flera gånger men igår var det som att jag såg den i ett annat ljus eftersom jag såg den med Alex. Det rörde upp mycket tankar och känslor och då är det bra att man har en fantstisk vän att hålla om. Det blev rätt sent för oss, så mycket att prata om.

 

Idag har vi varit lata på förmiddagen, men på eftermiddagen cyklade vi ner på stan och shoppade lite. Vi träffade Annelie, Maari och Sandra! Jag ÄLSKAR att få presentera mina favoritpersoner för varandra!


När vi kom hem igen satte vi igång med klädbyten och sminkning och hårfixning. Ikväll är PARTY! Vi ska ragga och hångla och dansa och ha roligt! Oh yes :)


Tokfina!

 

 

Redo för att festa i kärlekens namn!




xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Emma

åh, ha massa roligt åt mig också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: