Shoppiiiing!

2010-09-28 @ 16:31:12

SHOPPING!

 

 

Circadin gjorde sitt måste jag verkligen säga. Som någon på internet sa, man får en "naturlig" sömnighet, det kändes inte alls som när jag exempelvis tog vanliga Seroquel (istället för depot-tabletterna jag tar nu), för jag blev inte slagen i huvudet med en slägga. Tillsammans med min vanliga sömnmedicin så funkar den ypperligt verkar det som. Jag råkade somna medan jag läste och hade min spikmatta under mig.

 

Idag har jag inte känt mig bakis eller någonting. Skönt!

 

Istället för att åka till TBC för samtalsterapi så tog jag och Angelica som jobbar på mitt boende cyklarna och drog ner på stan. Jag shoppade och helvete vad skönt det var. Äntligen har jag råd att unna mig lite saker som sätter guldkant på tillvaron, som exempelvis frisörprodukter, fotoalbum och lösögonfransar. Man blir inte lycklig av materiella saker, men det gör det mycket lättare för mig i jakten på att må bättre.

 

Jag tänker på vad mamma sa, att fokusera lite på det yttre. Inte bara utseende, men också vänner om allt annat omkring mig. Därför hoppade jag terapin idag. Jag orkar inte gräva i saker, jag vill bara leva.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Marille

"Jag orkar inte gräva i saker, jag vill bara leva." älskade det

2010-09-28 @ 18:30:19
URL: http://mydreamwasalie.blogg.se/
Postat av: Saari

Så känns det verkligen just nu. Ibland behöver man en paus från pratet och leva i praktiken!

2010-09-28 @ 18:52:06
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Natalina

sv: ja de får du gärna göra :) skicka en kommentar med din msnadress så addar jag dig :) :)

2010-09-28 @ 19:23:35
URL: http://natalina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: