Saknad och längtan.

2010-09-06 @ 12:32:36

Alex <3 Saari!

 

 

I morse vinkade jag av en av mina bästa vänner vid sjukhusets busshållplats. Åh, så jag kommer att sakna henne! Det har varit både roligt och intensivt, och nu kommer separationsångesten. Nästa gång ska jag hälsa på henne, vi har så mycket planerat och jag kan knappt vänta!

 

När hon velade fram och tillbaka mellan om hon skulle åka hem eller inte åka hem så sa jag att jag ville behålla henne. För det vill jag. Jag hatar avstånd, jag har många goda vänner över hela Sverige och jag vill att alla ska bo närmare mig, jag vill att alla ska hälsa på, mina vänskaper är det dyrbaraste jag har.

 

Jag är så lyckligt lottad som har vänner som Alex.

 

Helgen har varit asbra. Tack. Jag älskar dig, tokfia!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tårarna rann, mitt hjärta bankade. Jag ville inte. Jag hatar avståndet jag med och min ångest hatade mig i den stunden. Du är bäst Sara, jag hoppas vi ses snart igen <3

2010-09-07 @ 12:40:29
URL: http://alexandraa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: