Mission completed.

2010-09-25 @ 15:05:15

Nattmys med min älskling och plattat hår.

 

 

Jag skulle säkerligen ha kunnat vara kattvakt i en vecka till. Tiden har bara flygit iväg och jag inte fått hälften så mycket gjort som jag vill. Jag har inte hunnit läsa ut boken, fast jag i vanliga fall läser 100 sidor per dag kanske. Det har blivit mycket TV och dator men framför allt telfonsamtal. Jag har vissa dagar bara pratat i telefon. Därför har nätterna blivit långa då jag fått bearbeta min själv.

 

Igårkväll plattade Maari mitt hår, jag ska absolut investera i en plattång med tillbehör.

 

Mamma och pappa borde vara här när som helst. Det blir spännande att se om de köpt någon present. Förra gången fick jag ett brush-set för smink som var fullsmockat med allt man kan behöva plus lite mer. Jag önskade mig en parfym av Avril Lavigne men det fanns inte.

 

Jag är så jävla trött idag. Det skulle städas och jag har städat, men jag har tagit tusen rökpauser och sovit en timma på dagen. Jag ska nog sova en stund till, varför kan jag inte vara såhär trött på kvällana för?

 

Ögonen går i kors och jag orkar knappt rätta mina stavfel.

 

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: