Insomnia pt II.

2010-09-10 @ 12:07:12
Four AM, did I lock the door?
I always miss you but I'm never sure how you feel
Is there more?
The monster that sub-let my head
is making new friends under the bed
"I'll make it stop", that's what you said



Igår väntade jag på sömnen som inte kom. Det ar för många knutar och spänningar i kroppen och för många tankar. Jag tog en extra tablett för sent så nu är jag bakis, trött och frusen.

Innan jag somnade gick jag upp till personalen på Hera. Det är ju tur att jag har dem. Vi pratade en stund om mina förväntningar, mina rädslor och mina fasor. När jag sedan gick i säng gjorde jag avslappningsövningar som jag alltid gör. Även om jag inte somnade så blev jag lite lugnare i kroppen. Lite. Det tog kanske en timma att somna, jag kollade inte på klockan. Klockan är ond.

Men ny sitter jag här med en hel dag framför mig inklusive en resa till föräldrahemmet och jag hoppas verkligen att jag orkar..


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Natalina

usch, de är så jobbigt att inte kunna sova :( hoppas allt är bra med dig annars.

2010-09-11 @ 09:42:07
URL: http://natalina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: