Bokbyte.

2010-09-30 @ 11:26:35
Igår så kom Maria hit och sov över. Hon är alltid välkommen hit och vi hade en mysig kväll, tycker jag. Synd bara att hon var tvungen att fara så tidigt på morgonen.


Baby Jane av Sofi Oksanen.



Vi bytte böcker, så hon får läsa mitt ex av Baby Jane av Sofi Oksanen och jag fick i utbyte Utrensning av samma författare. Så nu är det bra att läsa!


Utrensning av Sofi Oksanen.



Hela dagen är tillägnad färgning av mitt hår (nu ska det bli RÖTT) och en del städning här hemma. Det känns helst okej, faktiskt. En vanlig måste-dag.



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anonym

lustigt att du skrivit 'utrensaren' två gånger fast det står 'utrensning' på bilden :D

2010-09-30 @ 14:07:50
Postat av: Saari

Slarvfel från min sida! Nu är det fixat.

2010-09-30 @ 14:13:48
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: