Änglabesök.

2010-09-02 @ 19:15:12

Med solen i ögonen <3

 

 

Idag har jag pysslat på hemma, fixat det sista innan min fina Alex kom. Strax efter 14 kom hon med bussen och hjärtat slog glädjevolter. Alexandra, hon är på riktigt!

 

Vi lämnade av hennes saker hos mig och cyklade ner på stan för att handla lite, så nu har jag köpt nagelacks-remover och ljus och vi handlade gemensam mat. Nu ikväll har vi ätit kötbullar och nudlar och sedan blir det filmmys.

 

Hon är så duktig som åkte buss! Jag vet själv hur otroligt svårt det är. Det känns lite overkligt att ha henne här, samtidigt som att allt är väldigt verkligt. Går det att känna så? Så verkligt att det är overkligt, så overkligt att det är verkligt. Nu har vi några riktigt roliga dagar framför oss, med Pride hela helgen bland annat.

 

 

 

Jag tog hand om maten, något så oglamuröst som kötbullar med nudlar.

 

 

WE CAN DO IT!



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Natalina

de verkar ha varit en bra dag :)

2010-09-02 @ 19:17:31
URL: http://natalina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: