A cracked smile...

2010-09-06 @ 17:22:42

... and a silent shout.

 

 

Om jag inte redan är tokig så kommer jag att bli det.

 

Jag hade läkarsamtal idag. Tror jag. Det är lite oklart. Jag vet inte alls vad som blev sagt. Mina terapeuter och en ur personalen från Hera var där. Och... ja. Nä, ingen skulle förstå. Ingen FÅR förstå.

 

Allt jag vet är att jag försökte prata, men det är svårt att föra två samtal samtidigt. Det är svårt att vara så ambivalent att man vaken kan nicka eller skaka på huvudet. Det är svårt att vara ambivalent för att det är en ångestfylld gråzon.

 

Samtalet gav ingenting. Utom en ny tid.

 

 

If I explain it once thoroughly
He'll have you later 'cause it's never free
You were at the gigantic spree
I caught a glimpse, now it haunts me

 

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Cora

underbara du, om de någonsin finns något jag kan göra finns jag här säg bara till då^^

2010-09-07 @ 06:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: