Oändligt tack.

2010-10-09 @ 15:48:56
Jag visste inte att så många brydde sig.

Faktiskt inte.

Har fått en del fina besök, fast jag varit helt trög i skallen av medicin och av depression. Och när jag startade datorn och skrev det förra inlägget så trodde jag inte att jag skulle få så många fina kommentarer. Tack så hemskt mycket, det behövs.

Jag är i valet och kvalet. Det känns konstigt. Och jag sover massor, men idag är jag lite piggare. Och lite gör väldigt väldigt mycket när man slagit igenom botten.

Jag försöker att lugna paniken som gror inuti mig. Jag kan inte stoppa tankarna. Alex sa att jag får ha tankarna och låta dem komma bara jag inte agerar på dem vilket låter mycket klokt. Men jag blir vansinnig av mina tankar. Jag blir vansinnig av det här stället.

Det syns inte utåt. Jag är artig som alltid, kanske kan jag bli utskriven för gott uppförande - fast de på mitt boende sa att det måste baseras på hur jag mår och inte vad jag gör. Bara för att jag inte skadar mig eller försöker krossa ett fönster genom att kasta en stol mot fönsterrutan om och om igen så betyder det inte att jag mår bra.

Allt jag vill är...

Är...

Ja... Jag vill sova i min säng, titta på mina TV-serier när jag är vaken och sova ännu mer. Jag vill hem.




PS: Låsta bloggen.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: clarisse

skickar en kram till dig (om du vill ha den) och förstår att du vill hem. Att bli inlagd är kanske inte det roligaste som kan hända, och vet att när jag var det så ville jag bara hem, hela tiden.



Samtidigt som man vet att hemma kommer det kanske gå mer åt skogen.



Tänker på dig.

2010-10-09 @ 16:13:03
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com
Postat av: Natalina

du ska veta att jag tänker på dig vännen! KRAM

2010-10-09 @ 23:57:10
URL: http://www.natalina.se
Postat av: Natalina

btw, du får gärna ändra min länk i din länklista till min nya blogg :)

2010-10-10 @ 14:33:27
URL: http://www.natalina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: