Hår-resultat!

2010-10-01 @ 17:58:46

Tripp.

 

 

Trapp.

 

 

Trull!

 

 

Nu har jag äntligen färgat om håret igen, det är sprakande rött och det är så det ska vara. Jag önskar att jag var som Tonks i Harry Potter och kunde byta utseende efter vad jag kände för, men i en vanlig dödlig värld går inte det. Men i alla fall, den första bilden är håret som det var innan projektet började, den andra är efter att jag blekt håret och den tredje efter att jag haft i Directions Vermillion Red.

 

Har beställd hem mer färg för jag trivs verkligen i extremrött hår. Hela sommaren har barn och vuxna pekat på mitt hår och inte på mina ärr. Det är roligt!

 

Jag har fått ett infall och målat ögon, läppar och naglar(!). Sitter och lyssnar på Amanda Jenssen i mörkret och funderar på livet som blivit så sjukt borderline-igt under den senaste tiden.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: