Festen är slut...

2010-10-03 @ 01:33:12
... och jag sitter hemma efter att ha frusit ihjäl under väntan på någon form av transport för Mary, men det var helt värt det för hon är en sådan superfin pingla <3


När man för en gångs skull har nagellack så måste man ju visa det! Puss på sötnosen bredvid mig!

 

 

Vi kände inte en kotte på festen, utom Norén-bröderna förståss. Men det var roligt ändå! Roligt att se hur Jäjk bodde och träffa lite nytt och nygammalt folk.

 

 

 

Jag och Jäjk!

 

 

Det spelades, sjöng och vrålades!

 

 

Vid 23-ish drog alla på krogen men jag och Mary var inte så sugna. Istället var vi utomhus i kylan i nästan 1,5 timmar och väntade på en buss som aldrig kom. Så det blev taxi för Mary. Jag bor ju i krokarna!

 

 

Avslutar med en mongobild på två glada tjejer, kan någon gissa vem av oss som dessutom var smygfull?

 

 

Tack för en bra kväll Mary, det var ju du som gjorde den bra! <3

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

jisses, EN tjej och jag gorde inte!!!

here I am!

2010-10-03 @ 02:22:36
URL: http://janemaryy.blog.se
Postat av: Celia

Fina tjejor!

2010-10-03 @ 10:21:35
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: