Ännu mer medicin and I feel nothing.

2010-10-19 @ 19:01:32





Jag orkar inte se på TV längre.

Den här dagen har varit otroligt påfrestande. Jag har väntat hela dagen på läkarsamtal, och innan jag fick tala med min läkare hade jag en träff med mina terapeuter. Det var tungt. Jag la alla korten på borden, både för mina terapeuter och även för min läkare. Jag vet inte vad jag förväntade mig, men jag antar att det bara finns så mycket som en människa kan göra för en annan oavsett kompetens.

De har höjt min dos Fluoxetin från 20mg till 40mg och Seroquel depot från 600mg till 800mg. Xanor vid behov har istället för 1mg max 3ggr per dag till 1-2mg max 3ggr per dag. Fungerar inte det så ska jag få byta till ett annat benso-preparat. Just insättningen av Fluoxetinet gör att jag får en otrolig ångest.

Jag har inte varit såhär medicinerad på några år. Det känns som ett stort steg tillbaka, men kanske behöver jag det? Jag vet inte. Jag vet ingenting. Det är väl därför jag är här.

Nödlösningar? Det känns så.

Hälsa på mig. Jag behöver jordisk kontakt, människokontakt.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Natalina

åh jag vet inte vad jag ska säga, jag önskar du kunde må bra!

2010-10-20 @ 10:17:18
URL: http://www.natalina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: