Lär känna mig bättre i en vecka!

2010-11-22 @ 21:54:52
Jag tänker anta en utmaning som jag hittat hos Mary, varje dag i en vecka kommer jag skriva ett inlägg med dessa rubriker:


Dag 1 – Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Mina 3 största intressen.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.


Jag får se om det fungerar i praktiken att ta det här dag för dag, för jag har ju så mycket annat att skriva om och vissa dagar har jag inte tid att skriva, så en utmaning blir det allt! Jag uppmanar alla andra att göra samma sak, man lär känna nya sidor hos personer man trodde att man kände utifrån vad de skrivit tidigare i sin blogg.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: