Sommardag.

2010-05-15 @ 13:28:06

Don't you dare mess with me!

 

Livet tog en totalsvängning igår och jag har mer energi, lite mer kämparglöd. Jag vet inte vad som har hänt och jag tänker inte gräva i det, jag tänker bara njuta.

 

Idag ska jag ut i den stora världen, är det tänkt. Jag vill titta på DVD-spelare för jag är i desperat behov av en, att titta på film genom datorn är inte lika bra som att se det på TV:n helt enkelt.

 

Jag lyssnar på Röyksopp - Eple och känner sommaren komma. Ute är det varmt, men nu kommer också det svåra - kortärmat. Man får väga fördelar mot nackdelar, antar jag. Som tur är så bryr sig inte de som redan känner mig, de ser inte det. De ser mig, ser mig i ögonen. Det är egentligen allt jag behöver.

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: