Så himla chockad!

2010-05-22 @ 14:21:04

 

Igår hade jag besökarrekord. Jag har vant mig vid ungefär 60 läsare per dag i min blogg, men så exploderade det och blev över 900 igår kväll! Snacka om att jag fick rampfeber. Det måste ha varit på grund av att jag satt in en annons jag fått gratis.

 

Jag var så chockad att jag tog extra medicin, för även om det är fruktansvärt kul så fick jag panikångest. Andas, andas, andas... Jag lyckades på något sätt somna, men idag har jag varit helt groggy, bakfull på mediciner. Det är inte bara irriterande, det är obehagligt också. Helst skulle jag vilja vara medicinfri men jag är ganska säker på att jag kan glömma den drömmen.

 

Ikväll är det Kulturnatta här i Umeå. En hel dag, kväll och natt fylld av kultuevenemang. Jag är nervös, jag känner mig redo för att fara ut och vara social men det är ändå svårt. hela dagen har jag bytt kläder, sminkat mig, fixat håret, verkligen försökt komma på hur jag ska göra för att inte se ut som roadkill. Vi får se hur slutresultatet blir.

 

 

Rödsvart tema med guld på ögonlocken.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Wow! Vad många :) Hur kommer det sig?

2010-05-22 @ 17:26:54
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Ah :) Så bra!

Ja, det känns jättebra ^__^

2010-05-22 @ 17:57:06
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: