Ny dag, nya tag.

2010-05-26 @ 12:24:13

Morgonens webcambilder på håret.


Igår var en mörk dag i min historia. Jag väljer att gå vidare och ta en stund i taget. Allt annat får vänta utom...

Emma, som jag ska träffa i eftermiddag! Jag har saknat den bruden!

Har återupptagit kampen mot kilona, det har verkligen gått trögt de senaste månaderna. Jag antar att jag blivit uppbromsad av mediciner och av att jag haft en liten free-ride när kilona bara ran av mig. Nu är det full kamp, och jag ska vinna. om 4hg har jag nått mitt delmål och gått ner 20kg, jag planerar att ha rott delmålet i hamn till helgen. Som belöning ska jag få köpa nya kläder med mamma! Inte illa, inte illa alls.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: