Monster.

2010-05-08 @ 15:58:32

Run run, her kiss is a vampire grin...

 

Jag drömde om bränder inatt. Fler bränder, familj och vänner som brann. Jag försökte släcka elden men det var så mycket, det brann överallt. Drömtydning:

 

FIRE

This is a very complex symbol that can have both negative and positive connotations. When interpreting this dream, you need to consider all of its details and your emotional responses in the dream. Fire can be a deeply spiritual symbol representing transformation and enlightenment. On the other hand, it could represent danger, anger, passion, pain or fear. Is the fire in your dream destroying something or simply warming you? Are you currently engaging in negative behaviors or are knowingly making wrong (or destructive) choices? Your unconscious mind may be warning you and at the same time encouraging you to alter those things in your life that may be hurtful and dangerous.

 

Min dygnsrytm har fått sig en törn och ikväll måste jag se till att gå i säng. Sömn är A och O, som man säger. Allt har gått fel idag på grund av att hela dygnet är förskjutet, jag har inte åstadkommit minsta lilla grej ännu - förutom att sminka mig vilket ju är jävligt viktigt, eller hur? Nä. Jag tänker helt enkelt sitta och vänta tills det är dags för nattmedicinen igen och be att det ska funka.

 

Har lyssnat igenom hela The Fame och The Fame Monster idag - Lady GaGa in my heart! Jag är fruktansvärt avundsjuk på alla som fått se henne live! Det får bli min nästa punkt på "Saker-jag-ska-göra-innan-jag-dör"; att se Lady GaGa live.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Diana

Vill du ha fler läsare till din blogg? Bli medlem helt gratis på bloggtrafik.nu via länken nedan så får du direkt fler läsare. Det funkade för mig! :)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=dianasl

2010-05-08 @ 16:39:04
URL: http://dianasl.blogg.se/
Postat av: Pipi

Jo. Jag skriver ju - tja, inte så jäkla aktivt just NU - en hel del skyddade inlägg. Om du vill ha tillgång till dem så maila mig!



Kram!

2010-05-08 @ 21:34:13
URL: http://plasticine.blogs.se
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Vad cool du ser ut!



sv Aw, tack :* Jag mår lite sådär just nu, bättre, men fortfarande kvällsångest :/

2010-05-08 @ 22:24:27
URL: http://tjelsi.com
Postat av: kymira

Du skriver som, som,,,, Jag hittar inga ord. Du är begåvad!

2010-05-09 @ 05:35:06
URL: http://kymira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: