Jag kan ju alltid låtsas.

2010-05-28 @ 12:14:53

Crappy webcambild.

 

Jag börjar bli väldigt trött. Mina knogar har börjat vitna för länge sedan, jag orkar inte hålla mig fast. Jag ser min spegelbild och plötsligt slår jag till spegeln, hårt med knuten näve och ändå känner jag ingen smärta i handen.

 

Jag kan lova att det är läskigt att vara i sin lägenhet, höra en mansröst ropa "Sara!" från köket, och se att det inte är någon där.

 

I den värld där hon var mest levande klövs solen i skyn, jorden sprack i en eruption, hennes kropp slets i stycken, hennes tänder och ben krasade och splittrades i små bitar.

- Ur Ingen dans på rosor av Hannah Green.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: