I don't belong.

2010-05-12 @ 16:57:26

Äntligen har jag förstått hur min webcam funkar.

 

Visst ser jag ut som en människa som håller ihop? En pigg och ganska down to earth-tjej? Skenet bedrar.

 

Varför det har blivit så jobbigt nu vet jag inte. Jag längtar efter att må okej, må bra. Det kommer så olägligt, men är dåligt mående någonsin lägligt? Nu skulle ju vara en bra tid! Snart sommar och allt!

 

Mitt boende vill att jag ska lägga in mig, men jag avskyr slutenvården, över min döda kropp! Samtidigt så kan jag kanske inte må som jag mår och vara här, de har inte kompetensen. Å andra sidan har slutenvården inte någon bättre kompetens enligt min åsikt, men det handlar om att jag riskerar min plats här på boendet om jag stannar och mår för dåligt.

 

Så är det nu.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Vinter

Om jag förstår det rätt så trivs du bra där du bor. Det finns ingen anledning att riskera den platsen!



Slutenvården verkar inte vara någon hit direkt och särskilt inte om du blir triggad av att vara där.



Jag har inga bra svar jag vill bara skicka dig lite styrka!

2010-05-13 @ 10:03:46
URL: http://vinterrosa.blogspot.com
Postat av: vnv

My Beloved, Saari.....

Du är så vacker!

Slutenvården? Stay Out!!

Håll Dig till ditt boende som du har just nu.

En dag i taget.....

Styrkekram



/vnv

2010-05-14 @ 22:11:13
Postat av: Saari

Vinter: Tusen tack. Jag trivs verkligen här, jag var tillräckligt "klar" för att inse att jag inte ville riskera boendet... Som tur var så blev vistelsen inte så lång.



VNV! Du får en flicka att rodna här! En dag i taget... VNV Nation i hörlurarna :)

2010-05-15 @ 13:30:39
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: