Gå vidare.

2010-05-29 @ 14:00:09

Dagens webcambild. Tiara never goes out of style.

 

Jag tänker inte tillåta mig må sämre än nödvändigt. Tyvärr är det inte bara jag som bestämmer. Jag tänker inte börja tänka på tid, rum och verkligheter så jag säger bara att IDAG är det Eurovisison Song Contest. Det känns opeppat, inte så mycket för att Sverige inte är med men för att jag inte riktigt når de där känslorna som alltid är så glada och levande när det är dags för TV:s musikaliska höjdpunkt. Det är tradition att klä upp sig och sitta och se HELA programmet, även om det gäller 5 timmar med ändlöst poängräknande.

 

Har nog kanske klätt upp mig för mycket. Det jobbiga är att jag ser mig själv göra mig i ordning, men jag är inte riktigt med. Som om jag vore en docka.

 

Nåväl. Jag hoppas att det blir kul ikväll. Jag vill vara närvarande. Jag har bett mitt boende att köpa chips och choklad, och så kommer kanske Maria hit och ser ESC med mig. Det blir nog bra och fint.

 

 

Mitt hår idag.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mathilde♥

skit snygg blogg :D.

2010-05-29 @ 17:06:08
URL: http://mathildee.blogg.se/
Postat av: Saari

Thank you very much! All cred till min kära vän Malin!

2010-05-30 @ 01:13:10
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: