Duktig flicka!

2010-05-03 @ 12:19:00

Scribble, scribble, scribble...

 

Jag tog mig iväg till Vågen idag, jag träffade Mia! Nu säger jag det till mig själv, BRA GJORT, SARA. Tyvärr tog jag mina nya skor så nu har jag blödande skavsår på hälarna. INTE SÅ BRA GJORT, SARA.

 

Jag har lite projekt att ta tag i idag. Jag tänker skriva, dels avsluta min novell om en skolmassaker, och dels skriva någonting till bloggen. Jag har recensioner som väntar på att skrivas och jag tänkte försöka skriva en text om självskadebeteende eftersom jag får många frågor om ämnet.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Kanske lite över en månad...



Jag ska be min läkare om något starkare sömnmedel. just nu har jag stilnoct som jag blandar med propavan och det funkar föga... >_< har du några tips på bra sömnmedel?

2010-05-03 @ 12:29:16
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Tessla

Jag avundas dig som kan skriva. Jag vill skriva, men prestationsångesten sätter effektivt stopp för det.

2010-05-03 @ 12:45:29
URL: http://kitkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: