Dåliga webcambilder på håret!

2010-05-14 @ 21:42:52








Nu har jag fått håret färgat och ger en webcam-preview på resultatet. Färgerna är inte rättvisa, det som ser lila ut är faktiskt rött. Haha, det blev inte riktigt som jag tänkt mig och egentligen syns det knappt - kunde ha använt mer svart faktiskt! Dessutom kommer det se helt knasigt ut när jag sätter upp håret i en stram svans. OH WELL, jag ska konsultera mina hårexperter. Min personliga frisör ska få uppgiften att klippa upp håret så att det svarta syns mer. Så - jag är under konstruktion.

Bättre med för lite svart än för mycket i alla fall. Lättare att fixa till!

Men jag mår bra! Jag är hemma och det är fantastiskt fint. There's no place like home!


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej,

Tycker du har en bra blogg. jag har själv anorexia men har även haft bordeline,. Skär mig och tog tabletter. Så jag kan förstå hur du känner inför sluten vård osv.

Men kämpa på. Jag hoppas det går bra för dug. Jag tror på dig,

2010-05-14 @ 23:59:59
URL: http://metrobloggen.se/livetmedanorexia
Postat av: Julia Haataja

Underbart hår du har - :D

2010-05-20 @ 12:20:30
URL: http://crazyandchaotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: