Dagens sysselsättning...

2010-05-24 @ 11:22:27
... går ut på att städa, skriva och bli följd till vårdcentralen med min kära mor. Sedan orkar jag inte mer.

Jag har fler skriv-idéer, men när jag är så trött som jag är så blir det bara en stor ordsoppa. Ändå vill jag pröva mina idéer, skriva ner dem och se om de är lika intressanta och kraftfulla som i mitt huvud när jag ligger och tänker på dem på nätterna.

Vårdcentralen skrämmer mig. Mamma är så snäll som kör in hit och håller mig i handen. Jag vet faktiskt inte ens varför jag ska till VC, och det kanske är lika bra? De vill i alla fall veta min längt och min vikt, så nu ska jag ställa mig på vågen och klottra ner siffrorna på ett papper. Och för er som undrar; jag är kring 170cm lång. Resten är för privat.

Tappade fotfästet igår, och idag jobbar jag för att hitta tillbaka. Just nu ser det inte ljust ut, men för allt jag vet kan det vara perfekt om en timma. Bäst att fokusera på det viktiga.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Johanna

Men de låter ju inget vidare? Du som verkar vara en sån positiv tjej annars! Samla krafter och allt kommer att lösa sig ska du se!:)

Kram

2010-05-24 @ 15:44:39
URL: http://rosvallare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: