Bättre dagar.

2010-05-18 @ 16:56:41

Guldögonskugga är lite av en favorit.

 

Jag orkar mer. Umgås mer med andra människor, lever mer i den här världen. Idag var jag på statoil med E, sedan har jag och min barndomskompis Emmelie varit på stan och ätit mjukglass. Ikväll ska jag och Maria försöka dra ihop lite folk till att spela boull(stavning?) eller kubb.

 

För länge sedan glömde jag hur det är att må bra, men jag tror att jag mår rätt bra nu. Visst, i kön till Statoil fick jag en knut i magen som hotade mig att behöva kräkas och samma sak på stan, men det gick bättre än det brukar.

 

Dessutom skriver jag, och det går ganska bra.

 

Jag har haft besök från TBC idag, jag bjöd mina terapeuter på bubbelvatten istället för te, för jäklar vad varmt det har blivit!

 

(Mer om dagens terapisamtal i min låsta blogg.)

 

Jag blir alldeles snurrig av Lyrican. Maria noterade det igår, och jag hatar att det syns. Jag är lite virrig och kanske inte riktigt mig själv, men det borde stabiliseras snart. När jag först började med Lyrica kändes det som att jag druckit ett par glas vin, ungefär så är det nu fast det är en ganska liten höjning vi gjort.

 

Läkarsamtal på fredag. Läskigt.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Vacker...



sv Hehehe jag är lurig ibland ;)

2010-05-18 @ 18:34:01
URL: http://tjelsi.com
Postat av: maria

det stavas boule men mer viktigt är att du mår bättre, jag blir jätteglad :)

Never stop fighting

2010-05-19 @ 10:05:18
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Du gick vidare som finalist i min tävling veckans blogg. Du har tills lördag på dig att be vänner rösta om du vill vinna :)

Kram!

2010-05-19 @ 13:13:50
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: