Vinter i bröstet.

2010-03-18 @ 16:28:46

Isdrottningen.

 

Jag kämpar på här hemma. Jag hade en bättre dag igår, bilden ovanför är tagen då. Vårsolen hjälper faktiskt när inget annat hjälper. Men idag är det snöstorm och den påminner om stormen i mitt huvud.

 

Vi har torsdagsmiddag på Hera senare, men jag vill inte träffa människor idag. Jag vill vara ifred och jag gömmer mig för världen, jag är inte redo än. Jag vill bara påta på här hemma med ditten och datten, de små sakerna är faktiskt väldigt meningsfulla. Jag försöker acceptera hur jag mår och tillåta mig själv vara så liten som jag känner mig.

 

Jag känner mig så begränsad bara. Jag VILL KUNNA gå ut, gå på biblioteket, gå och handla. Jag KAN inte det och det gör mig frustrerad. Måste livet vara såhär? Det har varit en lång vinter, en jävligt lång vinter... Jag fryser. Jag pinas. Jag vill bryta mig ur det här.

 

Att jag har viljan är åtminstone någonting. Men vintern ligger tungt där ute.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Cora

jag gillade den bilden skarpt på dig...

2010-03-19 @ 06:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: