Regn och rusk och fest.

2010-06-18 @ 18:01:23

Såhär ser jag ut idag.

 

Det känns verkligen tomt här utan Alex, men jag känner fortfarande hennes magi och när Maria frågade om jag ville med på fest ikväll så sa jag ja. Det är bra för mig! Jag ska (som vanligt) vara nykter, men jag behöver inte alkohol för att ha trevligt. Däremot behöver jag massor av säkerhetslinor. Jag känner ändå att jag har ett skyddsnät under mig om jag skulle falla, men varför skulle jag falla?

 

Vad är jag rädd för?

 

Egentligen?

 

Peppar med Lady GaGa på högsta volym, som vanligt, och sjunger med. Om ett tag ska jag och Maria ta bussen till festen så det blir nog bra.

 

Krya på dig, Alex! <3

 

Vad är jag rädd för... egentligen?

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken fin sminkning du har styrt upp!

2010-06-19 @ 17:29:56
URL: http://bully.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: