Mycket att göra.

2010-06-23 @ 11:48:41

God morgon, solstråle!

 

Idag ska jag försöka få en bunt saker genomförda; Färga underhåret mer svart, gå på apoteket och hämta mediciner, gå upp på avdelningen och hämna de sista sakerna från min senaste vistelse där, lämna tillbaka en bok på bibblan, göra en ny banner och börja packa väskan.

 

Tror ni att jag hinner göra allt? Jag är säker på att någonting får stå ogjort, men huvudsaken är att jag fixar så mycket jag kan. Det är verkligen stressigt, men jag mår rätt bra.

 

Jag blir högre och högre. Det börjar bli skrämmande långt till marken, vad händer om jag faller? Men jag vinklar blicken uppåt istället och kör på!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan också, hade glömt det helt! Det ska jag fixa så snabbt som möjligt! Krazm

2010-06-23 @ 12:26:02
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: