Midsommarafton.

2010-06-25 @ 14:48:26

Sillunch på mitt boende.

 

 

Jag vaknade med världens magsmärtor. Det var som om mina inre organ ville hoppa ur kroppen och jag tänkte att jaha, inget midsommarfirande för mig idag. Jag tog en dusch (och bad till alla gudar som finns om att det svarta inte skulle färga av sig på det röda i håret) och mot lunch kändes det bättre. Vi har nu ätit lunch och jag ska strax ta itu med att snoppa och skölja jordgubbar samt packa en väska inför kvällen.

 

Visste ni att det är kring midsommar som andevärlden ligger som närmast vår värld? Tänk på det idag.

 

Jag har gjort mig fin, eller så fin som jag kan bli, och känner mig peppad. Det ska bli roligt att träffa folk ikväll, men i bakhuvudet planerar jag också flyktvägar. Det blir nog bra hur som helst. Beroende på hur länge jag orkar stanna så kan jag eventuellt få skjuts hem också och slippa åka taxi.

 

 

Fit for fight.



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Saara

Här är du jättefin och vacker. denhär bilden skulle jag ha velat se på bannern eller en annan bild där du ser glad ut. hoppas det kommer en glad banner i framtiden.

Kram på dej. saara.

2010-06-26 @ 06:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: