Hårprojekt.

2010-06-21 @ 14:26:08

 

Idag går hela dagen åt hårstyling. Jag Har gjort slag i saken och bestämt mig för att färga med extremtoning.

 

Jag har ju redan rött hår och tänkte utnyttja de röda pigmenten, men jag valde att bleka håret för att ljusa upp det och öppna upp hårstråna så att färgen fastnar bättre. Det såg helt katastrofalt ut:

 

 

KATASTROF, men vi är bara halvvägs!

 

Nu har vi smällt i rödfärgen och jag tänker sitta med den så länge jag orkar. Målet är 6 timmar, jag vet inte hur stor skillnad det gör jämfört med att sitta i en timme eller två men jag vet att det knappast skadar. Jag vill ha en så intensiv toning som möjligt.

 

 

Ikväll kommer den spännande upplösningen av Saaris hårfärgning!

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Emma

åh, hoppas att det blir jätte tjusigt! rött hår är så himla härligt.

Postat av: Neko

Hur gick det? :3

2010-06-21 @ 22:47:46
URL: http://nekoneesama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: