Det gungar!

2010-06-30 @ 15:32:39
Ja, det gungar! Vi är nu i Ö-vik, spenderade måndagen och tisdagen på Trysunda som är min älsklingsö på höga kusten. Vi lever båtliv och jag skyr solen, jag vill inte bli brun eller bränd. Det är kallt i skuggan men till helgen ska det bli bättre väder.

Jag har väldigt svårt för att slappna av. Jag är så van att vara stressad och alltid på min vakt, men plötsligt finns det inte mycket att vara stressad över. Då skapar min hjärna egna och högst onödiga saker att vara stressad över. Så dumt, eller hur? Jag får fortsätta träna på att slappna av.

Nu gör jag mig i ordning för en shoppingrunda här i Ö-vik med mamma. Det ska bli bra, jag måste bara skaka av mig rädslan.

Jag hade en tanke innan jag for ut på semester. I varje hamn kan jag välja vem jag vill vara, jag kan vara precis vem jag vill. Men när jag sitter på bryggan i kortärmat och röker med mitt illröda hår så är jag ändå vanliga Sara. Kanske behöver jag inte vara någon annan, men det vore skönt att få vara det ett tag.

Det är jobbigt att folk stirrar, men jag menar... vem skulle inte stirra? JAG skulle stirra på någon som mig.


Dags att slappna av.



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: MaliN

Jag hade stirrat på dig för att du är så jävla snygg och inte för något annat som du får för dig <3

2010-06-30 @ 20:31:06
Postat av: vega

man stirrar bara på saker man tycker är intressanta att se :)

2010-06-30 @ 20:57:13
URL: http://www.vegaart.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, kanske för att du e cool!



Du verka ha det bra. Det är bra.

Kram

2010-06-30 @ 23:27:56
Postat av: bella

2010-07-03 @ 22:44:07
URL: http://disabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: