Utflyktsdagen i bilder.

2010-07-29 @ 19:41:37

Skattkisata inne hos glasblåserskan Lindas hytta i Olofsfors.

 

 

Vi gick även på konstutställning och den här tavlan fick mig att tappa tisuppfattningen helt. Jag satt på en stol och såg hästarna rusa emot mig. Kraftfullt, levande. Jag kunde höra hovarna slå ner i vattnet.

 

 

Vi åt en lunch på Café Anno 1762.

 

 

Efter det visade Teresa och Åke mig och mamma hur man gick på styltor! Mitt rekord blev ynka tre steg.

 

 

Fotografen Åke.

 

 

Vi åkte till Nyåker och passade på att ta oss en fika. Här är jag fint poserande på en gammal... räls-cykel?

 

 

Upptäckte inte kaninöronen innan jag la in bilderna på datorn. Jävla storebror! ;D

 

 

Sedan åkte vi till Tallbergsbroarna. Ni vet, där Gevalia spelade in en reklam för sitt kaffe med en brud som hoppar bungyjump och ramlar ner rakt på en kille som råkade ha Gevalia med sig? För oväntade besök, blabla.

Kändes underligt att gå på spåren. Men egentligen är bron avstängd, men vi kröp under dörren till vänster på bilden. Bus!




Turturduvorna som aldrig släpper varandra ur sikte, släpper aldrig varandras händer. Det är så äckligt gulligt! <3


Här tar utflykten slut.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: