Utflykt.

2010-07-28 @ 21:51:11

På en såndär cykel som man har på spåret.

 

 

Jag sov ut i morse, det behövdes verkligen. Jag sov hårt och tungt, det var jobbigt att stiga upp.

 

Men tillslut gjorde jag det, för idag var det utflykt på schemat. Vi åkte till Olofsfors och efter det åkte vi till Tallbergsbroarna. Åt lunch och fikade ute, och det var inte ens läskigt. Nej, idag har det inte varit så läskigt, jag vet inte varför och jag vill inte fundera på det egentligen.

 

Efter middagen som vi åt hemma gick vi över till våra grannar som hade öppet hus, det är Lars 50:e födelsedag idag! Jag åt på tok för mycket, men hur många gånger firar man på det här sättet? Inte ofta. För mycket socker har passerat ner till min mage idag men jag förlåter mig själv för det.

 

För även om jag inte har samma uthållighet som andra och är otroligt trött nu så har det här varit en väldigt bra dag.

 

Bilder lägger jag upp sen!



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv du är inte det enda som tycker det är ruttet.. skruttigt!

2010-07-29 @ 20:02:11
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: