Marknad i Nordmaling

2010-07-24 @ 17:13:43

Rökpausen är guld.

 

 

Både mamma och pappa hade cyklat till jobbet idag. Jag ringde dem och gnällde - "När jag är hemma kan nån av er ta bilen juuuu", ungefär. Mina snygga skor har så tunn sula att det känns som att gå barfota. Men de kunde inte hjälpa att de inte tänkt på det, JAG hade ju inte tänkt på det, så jag traskade iväg mot samhället efter lunchen.

 

Först for jag till farmor som kommenterade att jag gått ner i vikt (YES) och som sedan fick berätta om alla sina krämpor för mig. Det gör mig ledsen att hennes hjärna är knivskarp men att hennes kropp är trött och känslig. Jag borde hälsa på oftare.

 

Sedan gick jag ner på marknaden och träffade Linda, efter det joinade Andreas oss. Jag tänkte inte särskilt mycket på om det skulle vara jobbigt eller inte att gå på marknaden - det är mitt nya trick. Jag tänker inte på det, tänker inte på vad jag klarar eller inte, tänker inte speciellt mycket på saker som är jobbiga. Det är ju onödigt.

 

 

Hattbärande kompisar.


 

Nja, inte riktigt min stil va?

 

 

Andreas gamblade som vanligt. Satsade på 1337 - såklart!

 

 

Folk som gör Nordmaling värt.

 

 

Brudar!

 

 

Fortsättning följer, efter en dusch och middag tänker jag gå på parkfesten... Vi får se vad den kan bjuda på.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Neko

Du är finast!

2010-07-24 @ 20:29:45
URL: http://konekos.wordpress.com
Postat av: MaliN

Tycker du var riktigt söt i hatt, faktiskt!

2010-07-24 @ 22:46:13
Postat av: Tina

Jag gillar nordmalings marknaden har varit där så många gånger eftersom jag bott där förut :D

2010-07-27 @ 15:34:22
URL: http://meornot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: