Första veckan - bilder.

2010-07-05 @ 21:39:56
Tack vare ett tips från min bror har jag upptäckt hur jag kan föra över bilder från mina föräldrars kamera till min dator. Nu när jag har täckning till mitt mobila internet tänkte jag passa på att visa lite bilder.


Mål - läsa minst 100 sidor per dag. (Jag läser väldigt långsamt.)

 

 

Summer sunshine i Trysunda.

 

 

Det lutar och går fort!

 

 

Stackars lilla (stora) Saari, har som ni ser låneglasögon eftersom inte bara min kamera utan även mina glasögon åkte i havet. Bilden tagen på Ulvön.

 

 

Ulvö hamn. Segelbåten närmast är vår båt, S/Y Wilda.

 

 

Pappa lyckas alltid få med mer omgivning än personer på bilder. Efter den här bilden färgade jag om håret för att få en rödare nyans. Det bleknar verkligen fort ute i solen!

 

 

Hejdå Ulvön! Special message till min bror: Se så annorlunda det är, de har byggt ut till tusen.

 

 

Idag, måndag, tog jag en roddtur. Vi bor granne med en iller eller liknande här i Köpmanholmen.

 

 


 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Åke

Ja det är verkligen stor skillnad, det blir nog fint när det är färdigt!

2010-07-06 @ 12:52:00
URL: http://akeiexil.wordpress.com
Postat av: LaLuna

Vad härligt det ser ut. Vill också ut på havet, bara det inte är nägra vågor, jag är extremt sjösjuk.

kram

2010-07-06 @ 17:01:24
URL: http://laluna80.webblogg.se/
Postat av: Tina

Tack. Mm kan kolla in den men vet inte själv vilken sida det är har aldrig hört talas om den

2010-07-06 @ 17:46:31
URL: http://meornot.blogg.se/
Postat av: MARiA

Tack så mycket för din fina kommentar!

Det värsta är att om man vågar berätta, så förstår dom ändå ingenting. Som ett misslyckande.

Jag vet att det är lika svårt att dölja ärr som att våga visa dom. Man får jämt tänka, syns ärren genom dom här strumbyxorna ? eller passar den här klänningen med en tröja över? osv.

Jag vill komma framåt i livet, men jag vet inte hur jag ska lyckas på den fronten.



Fortsätt vara stark :)!

2010-07-06 @ 22:21:55
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! jag tycker du ser fin ut.

2010-07-10 @ 13:42:50
Postat av: linnea

vad har hänt med dina armar :o

2010-11-06 @ 00:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: