Sockerhelg.

2010-12-05 @ 23:02:18

Vackra.

 

 

Helgen kunde definitivt varit värre. Trots all skit som hänt så står jag stark bredvid henne, hand i hand. Jag är glad att hon finns för mig och jag hoppas att hon känner att jag finns för henne.

 

Jag låter bilderna (och bildtexterna) tala för helgens aktiviteter.

 

 

 

Kattungarna lekte och slogs, "min" Mischa är en riktig slagskämpe!

 

 

Två söta nosar.

 

 

Fyra små kissar har paltkoma <3

 

 

CAT-ATTACK!

 

 

Mary avslöjade att hon är publicerad poet (1996) och jag skrev av hennes dikter i min dagbok. Katterna tyckte att det var väldigt spännande, och de bet i kanterna på dagboken.

 

 

Du är trygghet.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Tack Saari för din trevliga och eftertänksamma kommentar i min blogg. Du belönas med en egen liten länk



Med kärlek

Jacqueline

2010-12-06 @ 16:23:00
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: