Mys.

2010-12-08 @ 22:21:14

Mary med sin Tala.

 

 

Jag har sovit en natt hos Mary och haft det mysigt. Det verkar som att vi inte kan äta utan att se på OC tillsammans, vad ska vi göra när serien tar slut? Åh, i-landsproblem, jag älskar er!

 

Vi har sett filmer och bara myst. Det blev lite dramatik när djuren rök ihop, eller snarare när Puffen sa ifrån till katterna. Puffen har inte varit den mest populära killen vill jag lova, men det verkar ha löst sig på ett bra sätt. Han kan mycket väl ha varit understimulerad och till och med en Puff som bott med katter hela sitt liv i Sverige blir trött ibland.

 

För katterna hänger bokstavligt talat i gardinerna nu. Och man måste ha byxor, helst jeans eller något annat lite tjockare för att katterna klättrar upp på benen (oavsett om man står stilla eller går).

 

Men det är underbart. Underbara Mary, katter, ja till och med Puffen som skött sig bra idag... Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna henne, jag vet knappt hur det gick till, men nu är vi här. Vi två, tillsammans.

 

 

Kylskåpspoesi hos Mary som jag gillar <3

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

jag hade nyss fyra småkottar krälandes på nylonstrumpbyxor. ouuucccchhhh haha

2010-12-09 @ 09:17:00
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: