God jul!

2010-12-24 @ 10:45:05

Ungefär såhär ser jag ut idag.

 

 

Skinkan är griljerad, klapparna inslagna, granen är klädd. Jajjemen, det vankas jul.

 

Stackars Svante. Åh, katten är så understimulerad, han går inte ut för att det är så sjukt kallt och istället leker han med julgranen och julklapparna, vilket han inte får. Vi ska strax iväg till mormor och sedan till moster där vi ska fira jul, vi får väl se om  granen är vält när vi kommer hem.

 

Jag får helt enkelt se till att leka med honom lite när jag får tid. Nu ska jag i sann julstress-anda skynda mig eftersom vi snart ska äta tomtegröt hos mormor!

 

God jul på er!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så himlahimlahimla vacker.



God jul och grått nytt hår! :D

2010-12-24 @ 21:08:29
URL: http://tiger.devote.se
Postat av: emma

himmel vad snygg du är i håret, gillas!

zez någon dag? fika, fika! jag är i umeå t.o.m. den 8:de.



KRAM

2010-12-29 @ 23:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: